Röd

Suttit 4 timmar på en riktigt intressant föreläsning. Vi ska ju bli testledare!
Mindre kul var ju när läraren säger att jag med mycket stor säkerhet INTE kommer klara tentan/praktiska provet eftersom jag blir borta under testtillfället.

Sen gick jag till gymmet och körde kondition!
Det var grymt jobbigt att springa idag! Kändes som att det tog 1 timme att springa i 30 min.
Men jag sprang iallafall 4 km på 30 min och det känns jäkligt bra med tanke på att jag varit sjuk och inte konditionstränat på 3 veckor.
Jag brukar bli lite röd i ansiktet när jag springer,idag- Brandröd.
Jag såg ut som att jag bränt sönder hela ansiktet under solen,men undantag för en hudfärgad mustasch!
Såg helt galet ut!

Ons: Styrka-Ben
Tor: Kondition
Fre: Styrka-överkropp
Lör: Simma
Sön: Kondition
Mån: Simma
Tis: Operation och träningsuppehåll i 14 dagar ;(

Gårdagens motion: 12 min motionscykling(HAHA)+ ben och mage.
Steg: Värdelösa 8.380 st.
Men jag cyklade ju i ca 30 min under dagen,men jag håller isär steg och cykling...

Gårdagen var topp! Men jag varken hinner eller orkar skriva nu!
Tenta imorgon för FAN!!
Första salstentan på 9 månader!
Jag ska skriva lite om hur mycket man "bör" röra på sig var dag men det får vänta.. till imorgon eller lördag!

Kommentarer
Postat av: milla / hälsofreak

haha jaa jag tog bilden innan vi fick veta om den uppgiften men nu passar den in perfekt ;o) kram!

2008-10-02 @ 18:59:37
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag räknar ihop mina.. hihi.. its the rules;-)

2008-10-02 @ 21:54:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0