Ljusglimt i helvetet.

Idag har jag shoppat.. rejält.
1 linne
1 kjol
2 baströjor
1 kofta
1 par kängor.
Jag är mycket duktig på att shoppa och brukar försöka se till så att jag "förtjänat" att spendera pengar(speciellt nu när jag har en inkomst på 2500 kr/månaden),men jag kom inte på något jag gjort som var värt lyckan av nya kläder.
Jag velade men tillsut var jag tvungen att säga till mig själv att jag förtjänar snygga klder och skor.
Om inte för att jag har det asjobbigt just nu så för att jag genomgått en operation som orsakade mig mycket smärta,jag är värd alla fina kläder i världen.
Så det så.

Bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du förtjärnar nya kläder! :)

2008-10-23 @ 15:33:04
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0