Kroppen tar vad den vill ha.

Inattt har jag sovit 11.5 timmar,behövdes nog!
Kl 02.00 inatt är det någon som skriker utanför våran dörr och plingar på hysterisk.
Detta är väldigt konstigt då alla som bor i vårat hus (utom vi) är pensionärer.
Och det säger rätt mycket eftersom det bara är 1 person i ett hus med 12 lägenheter som är över 65 år.
Alla andra beter sig som om döden väntar runt hörnet.

Idag väntar gymmet och sedan ska vi äta på Kungshallen med min familj.
Blev mycket ute-ätande den här veckan!
Brända bocken-Onsdags
Lunch på Java-Lördag
Middag på max-Lördag.
Kungshallen-idag.

På Max har jag upptäckt GI-burgaren. Vanlig hamburgare med ost(och dressing men den beställer jag bort,hatar den!) men brödet är grovt och man får bönsallad(som är helt ok,men det är ju ändå burgaren man är ute efter) till!

Gårdagens motion: Simmade en halv km....
Bättre än ingenting...
Steg: 12.198 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0