Koncentrationssvårigheter

När man behöver fokus som mest så finns inget där....
Somnade på eftermiddagen. Jag är otroligt lättstörd när jag pluggar så jag kan inte sitta i vardagsrummet för där finns mina tre bästa...
-Tv:n
-Putte
-Datorn.
I matrummet kan jag inte sitta för där får jag ont i stjärten av stolarna(jag skulle väl kunna sitta på en kudde men då för jag inte plats på stolen,i-landsproblem)... så då finns bara sängen kvar! Lätt att somna alltså...
Nu ska jag söka vetenskapliga artiklar! Nått måste jag ju göra...

Idag har vi åkt runt! Först till mamma,sen svärpäronen,sen Puttes mormor och morfar.
Nästa vecka kommer min bärbara dator, ska bli så jävla sköööönt!


Jag ger frustationen ett ansikte...
Bild 1: Tröja-Hm,Kjol-Åhlens,Skor-Din sko,barnavdelning.
Bild 2: Myströja-Puttes från 90-talet antar jag...
Bild 3: Trött,slut,frustrerad,uttråkad,ledsen,fundersam,ångestfylld.

Dagens bästa: Att prata med Theo.

Juni 2007.
(Det är inte mina brillor,jag snodde dom av Ola)

Kommentarer
Postat av: madelene

Hej!

Det verkar som att bara den ena boken finns, den skulle komma in på måndag (i morgon) så jag skickar den direkt på morgonen.



Vad fin du var på bilderna. Kul med bärbar dator, vill konversera lite mer med dig och det går ju inte när Putte blockerar datorn.



Kram!

2008-10-26 @ 22:31:10
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0