Jag kom iväg!

När klockan ringde 9.15 kändes det som ren tortyr.
Igår vaknade jag superpigg och idag var jag som en stor sten i sängen,trots att det bara skillde 30 min i sömn.
Gymmet kändes väldigt långt borta... Men jag kom iväg!
Men på helt fel tid! Kom dit 10.25 och alla pensionärer var där. Och jättemånga som tränade för första eller andra gången.
Hur märks det?
-Kläderna. Långarmade tshirtar är inte optimalt om man ska svettas.
- Det vilsna blicken. Vilken maskin ska jag använda nu?
- Slamret. Kör vikterna i botten på maskinerna.

Alla bra konditionsmaskiner var upptagna så jag cyklade i 12 min sen körde jag ben och mage.
Riktigt skönt.

Ons: Styrka-Ben

Tor: Kondition
Fre: Styrka-överkropp
Lör: Simma
Sön: Kondition
Mån: Simma
Tis: Operation och träningsuppehåll i 14 dagar ;(

Nu: Lunch
Sen: Skola 13.15-16.00
Senare: Magnus Betnér
Ikväll: Plugg,jag börjar förstå ;)

Gårdagens motion: Ingen.
Steg: 10.300 st
Jag går alldeles för lite...

Kommentarer
Postat av: madelene

åh, fan vad bra. Då kan jag glida genom våren! Hihi. Jag är väldigt glad att jag har dig med. Kåren i vår :D

2008-10-01 @ 12:27:06
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Sarah

Shit, jag får nästan ångest av att du går så mycket mer än jag! haha. Dags att ladda Mp3n och leta upp lite fina promenadsträckor i Tierp tror jag! :P

2008-10-01 @ 13:13:59
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

söta söta du=)

du är ju så fin du IRL Li=)



och allt över 10.000 är ook faktiskt.. iaf en dag utan träning. 7.000 läste jagva mål för tävlingen. hihi DE är löjligt de.. !



PUSS

2008-10-02 @ 11:50:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0