Inte idag

Skulle verkligen inte ha simmat idag. Tyckte verkligen det var sptrist,jag hade tidsbrist och kroppen ville inte.
Så det blev bara 500 m. Det får räcka!
Eftersom det var så jäkla tråkigt idag så byter jag ut simningen mot kondition på måndag! Borde väl egentligen köra stryka men vi får se hur det blir!
Ons: Kondition
Tor: Styrka-Ben
Fre: Styrka-överkropp
Lör: Simma

Sön: Kondition
Mån: Kondition
Tis: Operation och träningsuppehåll i 14 dagar ;(


Idag har jag köpt födelsedagspresenter till Putte love,kortläsare,descutan och jag spontanköpte en tshirt.
Träffade kicki och fikade med henne,3 månader sedan vi sågs sist!
Jag har saknat henne.
Blir minst 2 månader innan vi ses igen!

Snart ska vi åka och köpa gotta till kvällen med serier.
Lutar åt naturgodis och vindruvor.

Gårdagens motion: stryka- överkropp,framför allt bröst och mage.
Steg: Ingen aning. Antagligen 6-7000st.
Rörde mig minimalt igår!


 
Jag är såååå nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg lugg! :O

2008-10-05 @ 12:16:46
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0