Inte bra.

Har endast blivit 40 min plugg idag :/
Ångest. Ska väl läsa en timme innan jag sover.

Det har varit full rulle här.
Folk har kommit och gått hela dagen.
Mamma kidnappade Lill-babs(som vanligt) och vi åkte och köpte max-mat.
Blev en delifresh kycklingburgare med sallad. Det var fräscht... eller fresh.

Nästa helg vill jag dricka vin. (Vi ska ut och käka tapas på fredagen så det blir nog ett glas rött eller två.) 
Och äta chips.
Och från tisdag (förhoppningsvis) så börjar jag träna igen!
Det känns superkul att börja "om",hoppas att jag kan få ordning på kosten igen också.
Sommarens ovanor följde med in på hösten och så vill jag inte ha det.
Jag vill vara duktig igen och slopa sockerberoendet.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Skönt att du verkar må bättre!

Jag hade tänkt att smygstarta med ett pass yoga i morgon faktiskt. Saknar träningen så, även om jag har promenerat en hel del så är det ju inte samma sak.

2008-10-18 @ 22:10:35
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0