Gödd

Hämtade Lill-babs hos mamma och då fick jag lövbiff och sallad.
Det servades potatisgratäng men jag hatar det så det fick bli det ovannämnda.
Till efterrätt åt vi Gino med både mörk och vit choklad! Yumie!
Sen fick jag kaffe och blev erbjuden kladdkakemuffins med då sa jag nej tack.
Vägde mig på mammas våg och det blev nätta 48.5 kg,jag som trodde att jag gått upp det jag gick ner när jag inte kunde äta ordentligt.
Men innan jag gick därifrån vägde jag 49.1 kg så mamma kan gödda hon.
Även när Lill-babs bara är där i 16 timmar kommer hon alltid hem lite extra rund! Haha.

Jag orkar inte ladda upp bilder.
Jag är för lat.
Nu ska jag plugga resten av kvällen.
Ångest.

Föresten! Ni är så gulliga som vill snacka skit med mig!
Tack :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Mammor är bra på att göda :P

2008-10-19 @ 18:45:32
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0