Fundersam

Jag har så mycket att göra nu så det är inte sant. Jag har så mycket att fundera på så att det inte är sant.
Det är nästan så att jag funderar på att det inte vore helt fel att jobba på konsum resten av livet.
Alllt jag vill ha är fast jobb och en fast inkomst.
Har sett hur mamma har kämpat och tragglat med vikariat och plugg när vi var små.
Hon har fast jobb NU,men det var 21 år sedan sist. Jag vill vara välutbildad och ha ett jobb, men kommer få plugga i 100897 år om innan hälsogrejen slår igenom på riktigt.
Jag vill verkligen plugga och jag tycker att det är skitroligt,jag är bara otroligt trött på livet just nu.


SÖKES!

Jag behöver någon att snacka skit med!
Först och främst skit om mitt liv. Om min familj,min utbildning,min pojkvän,min hund och min lägenhet.
Jag behöver ventilera för någon som inte dömer mig och sprider allt vidare. Jag har inte någon sådan kompis... helt jävla otroligt.
Finns du där ute? Kontakta mig.

Kommentarer
Postat av: stina

Man behöver ventilera sig ibland, rätt ofta till och med.

Jag har bara EN vän jag kan ventilera mig till, och den stackarn får höra mkt skit.



Alla är värd en sån vän.

Scream if you need me *

Kram

2008-10-19 @ 11:36:29
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: SANNA

Vill du ventilera dig för någon som inte bor i närheten av dig, som inte har några egna band till det du vill tala om?

2008-10-19 @ 12:09:42
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: madde

Jag lyssnar väldigt gärna på allt. Jag skulle aldrig döma dig!



2008-10-20 @ 14:45:34
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0