En ny tjej

Jag är med lugg! Det kännas sjukt ovant men jag välkomnar förändring.
Håret är nu lite mörkare än vanligt så jag är en ny tjej!
Tack söt-Lisa!
Tyvärr blir det ingen bild,eftersom sladden är trasig! Ska köpa en nya imorgon om jag hinner.

Ikväll ska vi hem till Gunilla och dricka och snacksa.
Jag är sugen på att festa! Jag har inte haft den känslan "jag är sugen på att dricka alkohol" på 1.5 år tror jag!
Visst har jag sett fram emot vissa fester men jag har inte känt den här stora viljan (suget låter helt fel) att dricka vin!


KICKI!

Har smsat dig men det kom aldrig fram och jag har ringt hem 2 ggr men ingen svarade!
Ring mig!

Kommentarer
Postat av: emma

Då känns det som om man kanske ska läsa pocketböckerna nu innan tentan och läsa/använda rapporterna i samband med att man skriver hemtentan? Hm, löser sig.

Vi gör den den sista veckan den här månaden har jag för mig.



Ha så kul ikväll :)

2008-10-03 @ 16:41:35
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: Starlet

Du är så jävla snygg! Du gör succé på hemmafesten ni ska till. Men fylla och lugg går inte bra ihop! Haha. Pussen & kramen!

2008-10-03 @ 17:02:30
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0