Det håller inte.

Jag valde tillslut "Fysisk aktivitet",trots att jag inte läst klart A-kursen.
"Kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv" är ju sjukt intressant,jag är riktigt intresserad av båda men jag är nog lite mer intresserad av fysisk aktivitet,jag vill veta allt!
Och så började jag fila på att om man läser kost/mat liknar utbilningen en dietist-utblidning.
Dietist vs hälsopedagog- Dietist vinner alla gånger på arbetsmarknaden (Jävligt snävt tänkt men jag behövde argument(ALLA har sagt åt mig att välja kost och näringslära).
Sen fick jag reda på att det är jättemånga som ska läsa 2 av kurserna,alltså plugga 200%!
Visst det skulle säkert gå... men det är inte för mig. Det håller inte.
Jag ska läsa en fristående kurs istället "Alkohol-och drogprevention",det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tror du valde rätt.. av bloggen att dömme gillade du u verkligen aktivitets grejen. och så har du juvart sjuk och allt. kommer bli kanon. jag har ju min sora hobby mat ja.. så de blir ett lätt val. hehe.. efter högskolan vill jag läsa massa mer näringslära och kost.





rexona är den som passar mig allra bäst..knepigt hur dekan vara. hur olika vi är där under.. haha.. jag hade aloe vera en gång.. och jiiises. de kanjag inte ha under mina armar. inte i nån form. urk!!



hur mår du i halsen nu då?

KRAM

2008-10-14 @ 11:04:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är bara för skön.

2008-10-15 @ 16:30:04
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0