Sova sova

Våran föreläsning som vi skulle ha på eftermiddagen var inställd,så vi slutade kl 12.
Nu har jag pulat och plockat lite hemma,nu ska jag käka lunch!
Efter det ska jag ta en mycket välförtjänt tupplur.
Sen ska jag till gymmet :)

Ikväll ska jag bara chilla. Se alla serier som legat på is.
Och imorgon börjar allt om,hehe. Undersöka och beskriva pedagogiska processer verkar om möjligt den flummigaste pedagogikkursen hitills!
Jag har ingen att skriva uppsats med :/ Känns sådär.

Söndag:

-Sötbollen! <3
- Vaknade med detta natten efter självaste halloween, The ring,någon?!
-Trött tjej ska till gymmet? :P

Måndag:

(Blixten i spegeln,en klassiker).
Ovanligt mörkt klädd idag!
Kläder från Hm,sjal från Indiska.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Sicken söting till vovvsing

2008-11-03 @ 13:38:25
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men gaaah.. armen Li, ARMEN!!!

2008-11-03 @ 15:06:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0