Slow sunday

Idag har jag varit på gymmet och en snabbis på staden.
Jag hade lite snävt om tid så det blev bara en sportbh,ska på stan på tisdag igen,då blir det förhoppningsvis träningsbyxor och en jacka.
Middagens bestod av fiskgratäng(superlänge sedan,jättegott =) som intogs hos svärpäronen.

De uppmärksamma läsarna har märkt att det är en person som skriver elaka kommentarer till mig.
Jag tänkte skriva om detta,lite dissigt,lite komiskt men när jag fick reda på att det är en flerbarns far i 40årsåldern som skriver att jag är ful och otränad så tänker jag inte hänga ut honom mer än såhär på grund av respekt för hans barn.
Ganska pinsamt....


Gårdagens motion:
Ingen.
Gårdagens steg: 13.654 st

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är verkligen "i ärlighetens namn!"

Ja, jag forstod ju hur det låg till...det har hänt så förbaskat många gånger tidigare...och visst är det lite tragiskt.

Du är i alla fall en pärla!

2008-11-09 @ 20:45:12
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Va du skojar?!

jävla tönt!!

2008-11-09 @ 21:37:45
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0