Sista rycket

Så lugnt och tyst på gymmet idag. Vi var 10 pers där,men ingen radio,ingen tv. Bara viktdunk och stön för en sån där typiskt plågargubbe. Lägger på tyngsta på maskinen, orkar bara köra 5 rep och är tokröd,jättesvettig och ser riktigt PLÅGAD ut.

Jag har alltså hunnit träna och käkat lunch,så nu är det tentan som gäller.
Jag blev panik-trött igår så jag har fortfarande 6 frågor kvar...

Gårdagens motion:
30 min orbi + 15 min löpning,värdelöst. Jag orkade inge mer.
Kommer krävas en hel del träning om jag och Madde ska springa Vårruset i maj.
Madde kan köra på ren vilja,men jag kan inte det med min ansträningsastma.
Steg: 14.019 st

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så komisk, Li. Jag är inte galen, haha. Jag tycker snarare att människor är idioter som kan avliva eller lämna bort sina djur utan att blinka. Tänker inte försvara min text mer, men galen är nog det sista jag är :)

2008-11-02 @ 11:37:10
Postat av: SANNA

Du är duktig som hunnit träna!

Själv sitter jag och tentapluggar och tog mig en liten paus!

2008-11-02 @ 12:27:06
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Madelene

haha, ren vilja is the shit! Nej men jag kommer förmodligen svimma efter halva. Jag var trots allt 13 sist jag sprang det. Det är 8 år sedan. Mycket har hänt med kroppen sen dess. Jag ska träna som tusan.

2008-11-02 @ 19:56:29
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: sappe

ja hon är söt, vill oxå ha en hund, har alltid velat det men pappa är allergisk, nu har jag flyttat hemifrån, med stina som oxå är allergisk. går inge bra för min del :D



Usch va tråkigt att träna utan musik!!

2008-11-02 @ 20:21:27
URL: http://sandmark.blogg.se/
Postat av: Starlet

Om man vill ha biffiga muskler så ska man inte orka mer än 6 reps ju, hihi. Pussen !(får se om jag hinner färga på tisdag men det gör jag nog)

2008-11-02 @ 20:52:05
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0