Ny vecka!

Mycket nytt den här veckan!
Först och främst så har jag nu någon att skriva A-uppsats med!
Ska skriva med Sanna om pedagogiken inom hundträning. Jag tror att det kommer bli sjuk intressant,men då är ju jag hundägare också,hehe.
I övrigt är det ju första dagen på  tre(eller fem)socker/slask/alkholfria veckor.
Annars ska jag aktivt ta reda på vad fan som hänt med min hud, det ser inte bra ut.
I veckan ska jag köpa proteinpluver eller liknande. (Jag är helt lost i pulverdjungeln,tipsa gärna).
Känner att jag behöver något för återhämtningen :)
Gymmet var hemskt idag! Dåliga öppettider på måndagar,mellan 12.00-20.00 så det blir så packat med folk efter kl 16!
Folk fick ställa sig i kö på maskiner och vid det fria vikterna fanns det ingen plats.

Nu: Halv åtta hos mig.





Kommentarer
Postat av: madde

men åh, vad sjukt :( Men jag kanske har dålig sushismak, vad vet jag. Jag minns att du sa att det var kasst, men syrrans bästis sa att det var fantastiskt. Folk kanske har olik sushi-tycke. Jag kommer äta där igen, var mysigt att sitta själv. Kul att du spionerade på mig på fjärran. Känns verkligen som att du är min anna skipper, hihi. Love!

2008-11-17 @ 20:59:50
Postat av: madelene

Yo! Min mellansyster är här i helgen, ska kolla vad hon har tänkt, kanske tar med henne om hon känner för det! Kan inte lova något, jag tror att hon har tänkt att vi ska hänga men är hon på så kan vi väl vara alla tre?

2008-11-17 @ 22:28:55
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: madelene

justja, såg hur mycket folk det var på gymmet. helt sjukt, märks att jag bara var där dagtid när jag tränade i våras/somras.

2008-11-17 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0