nej tack.

Efter min middagsvila på 1.5 timme fanns det ingenting i min kropp som ville gå och och ställa mig på löpbandet.
Jag har tänkt at köra varannan träning kondition under november... då blir det 2-3 pass i veckan istället för max 1 som det är nu, det blir ju inte lättare att springa direkt :P
Träningen har ju verkligen kommit i kläm i höst med förskylningar,operation och tokplugg.
Men nu vill jag få tillbaka rutinen.

Förra veckan...
v 44

Måndag: -
Tisdag:-
Onsdag: Gym- lite av allt
Torsdag: Vila
Fredag: gym- överkropp
Lördag: Kond
Söndag: Gym- underkropp

Den här veckan
v45

Måndag: Vila
Tisdag: Kond
Onsdag:Gym- överkropp
Torsdag: Kond
Fredag: Gym- underkropp
Lördag: Stockholmsresa med mor,stegräknaren på!
Söndag Vila? Beror på.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hurtigt! :) Jag kör på jag med.

2008-11-03 @ 16:17:21
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: madde

Gärna film och ett glas vin kanske?



Haha, vad söt babs är... :)

2008-11-03 @ 18:29:17
Postat av: Rebecka

åh jag kommer ihåg när jag gymmade, älskade det. men jag har inget driv att ta mig dit, eller att "ladda på" mitt gymkort. så jag går lite promenader ibland :9



fin blogg!

2008-11-03 @ 19:48:55
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0