Lycklig

Efter min tupplur igår  så fick jag ny energi och jag gick till gymmet.
Blev ju självklart helt fel tid,det var packat med folk.
När jag gick hem och andades den kalla luften insåg jag hur bra jag faktiskt mår.
Jag har nästan glömt hur psykiskt dåligt jag mådde för bara några månader sedan och jag kommer knappt ihåg de mest fysiskt smärtsamma jag någonsin varit med om,och det var bara några veckor sedan.
Det kändes jävligt skönt att känna mig lycklig,för det var faktiskt länge sedan.
När jag skulle köpa mjölk så unnande jag mig själv tre tidningar,jag skämtade med mannen framför mig i kassan och jag gav komplimang till kassörskan.
Kändes som att jag var tillbaka!
Jag är GLAD.

Skriver om restaurangbesöket senare!

Idag:
Tvätta
Läsa
Konditionsträna
Biblan
Sova hos mor- Stockholm imorgon :)

Gårdagens motion: 4 km motionscykling(konditionstest i skolan)+ gym- lite av allt pga att det är svårt att vara selektiv när det är rusningstid. Men mest ben blev det.
Gårdagens steg: 11.266 st.

Kommentarer
Postat av: madelene

Härligt!!

Grattis till lyckan :D Underbart.



2008-11-07 @ 10:54:31
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: emma

Haha det är härligt att snacka med sina medmänniskor :D

Härligt för dig!

2008-11-07 @ 11:51:15
URL: http://pemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0