Godkänd

Fick mail nu att jag fick E på Beroendeläran!
Fan vad skönt.
Ett E,tänker ni,inte så bra men jag är så jävla nöjd. Den var absolut inte värd mer än E.
Så härligt att vara klar med den!


Planerna blev ändrade,Sanna och jag ska träffas imorgon istället,så nu kan jag koncentrera mig på att plugga till stess-tentan.

På måndag när stress-tentan är gjord och uppsatsen inskickad ska jag belöna mig själv,för de uppgifterna men också för mitt B och mitt E.
Jag är duktig.
Om det är obalans mellan insats och belöning så kan det leda till stress.
Inte bra.

Kommentarer
Postat av: madelene

E är det bästa. Då har man gjort precis lagom mycket för att bli godkänt.

2008-11-28 @ 18:12:31
Postat av: emma

Men åh, jag vill också ha mitt resultat!

2008-11-29 @ 13:48:15
URL: http://pemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0