Favorit!

Fan vad jag ÄLSKAR tjuvlyssnat:

En tjej ~20 pratar i mobiltelefon.

Tjejen: Du är skitäcklig vet du det?
En kort paus.
Tjejen (halvskriker): Man har inte trekant på Burger Kings toa! Inte ens jag har haft det! Du är skitäcklig.

En liten pojke ~4 och hans mamma ~35 står vid en tuggummiautomat.
Pojken: Mamma, kan jag få ett tuggummi?
Mamman: Då ryker hela din månadspeng.

Två tjejer ~15 har precis växlat pengar. De får syn på kurslistan som hänger bredvid kassan och börjar läsa.
Tjej 1: Titta, nu finns det ett land som heter Euroland också!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Nä många fler än du.. jag kan inte heller kalla dom för FAB, men sköna ja.. och i den jävla salen i skolan, utan behov av att vara snassy.. DÄR vil jag ha dom! eller i stugan uppe i Jokkmokk... eller bara till konsum en kall dag!

2008-11-05 @ 15:03:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0