Betyg: B

Idag var det dags för betygsutdelning i Livsvilkor och levnadsvanor a:2.
Jag fick B i fysisk aktivitet,det bästa betyget jag fått här på HIG! Det är också den kursen som jag ska läsa i vår,så det känns fint att betyget blev bra! Jag är asnöjd med tanke på att jag var borta halva kursen på grund av att jag opererade bort mina halsmandlar!
(Men betyget i fysisk aktivitet läggs ihop med betyget från stresskursen.... jag fick ju blackout på den tentan och var ett jävla poäng ifrån godkänd.
Omtentan har flyttats hit och dit och nu är den på måndag... samma dag som A-uppsatsen ska in.
Pressen har ju ökat iochmed att betygen läggs ihop i de två kurserna och nu vill jag ju få minst C på tentan! Kan bli tufft...)

Men det är inget jag ska tänka på nu! Jag ska bara vara glad och stolt över mig själv :)

Gårdagens motion: Promenerade till och från skolan
Steg: 11.533 st


................. Föresten.
IDAG uppmärksammade läraren i Beroendelära att jag gjort hemtentan,trots mina försök till kontakt.
Jag lämnade in den för 3 veckor sedan men hade lika gärna kunnat gjort det idag...

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Men WOW!!!

och GRATTIS till dig oxå idag! yey!

2008-11-25 @ 15:10:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

Duktig!! B! Hur bra som helst ju!



Nu drar jag till Nypan och kommer hem på lördag.



Kram!

2008-11-26 @ 10:12:38
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ahhhh, bara att gratulera. Jag säger ju det du ÄR duktig. Keep on..

2008-11-26 @ 11:03:57
URL: http://livscoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0