Tröött

image78
Den här fina tårtan fick vi av mormor och Svante!

Åh det har varit full rulle hela dagen och nu är jag supertrött.
Ska fixa naglarna sen ska jag krypa till kojs!
Jag är så himla glad och nöjd. Jag fick fina presenter och blommor,de jag bakat fick högsta betyg!



Detta fick jag:
-Sammanlagt 3200 kr(där ingår 500 kr att köpa grejer från Make up store)
-4 lotter,vann 75 kr!
-Rosa foppatofflor som ska lämnas tillbaka(ryser,mamma vet att jag hatar dom men hon ville jävlas)
-En pelagonie
-Vacker blågrön skål
-Örhängen
-3 neccesärer
-2 linnen varav 1 jag redan hade,det är kul när någon vet vad man gillar :)
-En söt tesil
-Tacoset med massa småskålar
-Fredde hade grävt fram en gammal kasset "Träna med Lill-babs" så den fick jag :D
-Leilas kokbok "Piece of cake"
-En stor flaska champange
Och massa fina blommor.

Imorgon ska jag simma,lämna Lill-babs hos mormor,hämta mat från Akropolis och pula lite inför festen!
Fan vad kul det ska bli!!!!
Hoppas att Putte Love mår bra imorgon också,han tog nämligen STUDENTEN idag(bara 5 år försent,hihi)!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas festen blir topp! :)
Jag kan tyvär inte komma för 1) jag ser ungefär ut som 'the blob' i ena ansiktshalvan 2) jag kan inte äta och knappt prata. haha. jag skulle kanske fungerat som underhållning iof...

Hoppas du får en trevlig dag/kväll! :) Grattis!

2008-05-24 @ 12:13:16
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

snygg tårta!!

och hoppas din födelsedag var lika rolig som våran student=)

2008-05-24 @ 14:34:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Paulin

GRATTIS!! (såhär i efterhand) Hoppas att festen blev rolig! Kram kram

2008-05-25 @ 14:03:25
URL: http://paulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0