Sista dagen...

Sista dagen som tonåring då...
Hade faktiskt fjärilar i magen imorse! Förstår inte riktigt varför dock,jag har ju fyllt år förut ;)
Jag är ganska nervös inför min fest. Jag känner stor press att vara en god värdinna och se till att alla har roligt...
Men jag måste inse att man gör sitt eget kul.
Dessutom har jag en gammal vän som jag inte träffat på länge för han beteede sig så dumt åt,han verkar tro att han är bjuden och jag vill inte att han ska komma.
Men vad gör man?
"Tror du att du är bjuden? Nej det är du inte"
Jag har liksom inte glömt att bjuda någon,han är inte välkommen.


Idag ska jag:
-Simma
-Sola
-Storhandla
-Baka citronmuffins
-Baka kladdkaka med havregryn
-Övningsköra
-Diska,städa
-Tvätta Lillbabs och klippa hennes klor.
En härligt slapp  sista dag!

image73

Mamma kidnappade LB igår.. som vanligt.
Hon börjar trivas bättre hon mamma för där får hon ris.. och korv.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men om den här snubben inte beteer sig bra så säg att det är därför då! Om han blir sur får han väl skylla sig själv, han kanske får sig en tankeställare?

2008-05-22 @ 11:26:04
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: Sarah

Men gu vad jobbigt. Men han kan väl inte komma om du inte sagt något om att han får det lixom? Nog för att han verkar störd men man kan ju försöka utgå från att folk har lite vett någonstans långt där bak i alla fall. Om han till och med har nämt det och han ändå inte fick en inbjudan fast han fiskat efter den tycker man ju att han borde kunna ta hinten kanske?

Tack! Jag satsar på att försöka vara ganska pigg i alla fall! Annars får Ola vara pigga åt oss båda, haha. :)

2008-05-22 @ 13:13:03
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: Anna

Vilket missfoster till hund, blir äcklad samtidigt som jag blir rädd för de människor som låter en sådan varelse få leva.

2008-05-22 @ 23:39:50
Postat av: HATAR DIN VIDRIGA HUND...

VIDRIGASTE JÄVLA HUNDEN JAG SETT... SKULLE VARIT SKOTT PENGAR PÅ IDIOTERNA SOM FÖDFER UPP SÅDANA INVALID MONSTER.. OCH ÄNNU VÄRRE IDIOTEN SOM KAN KÖPA EN SÅDAN FÖR ATT HA SOM SIN NÄRMASTE Å BÄSTA VÄN JÄVLA ÄCKEL

2008-06-09 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0