Sanningens ögonblick...

420810-39

Är det bara jag som fullkomligt ÄLSKAR Sanninges ögonblick?!
Jag är en sucker för förnedringsTV men jag tycker nog inte att programmet passar in i den katagorin.
Jag är superärlig. Jag minns inte när jag ljög senast... måste vara minst minst 10 år sedan.
Någon vit lögn har jag inte dragit sen jag lämnade in en läxa sent på högstadiet. Jag är den ärligaste jag känner till. Därför är det så jävla spännande att se när sanningen uppdagas för de deltagandes nära och kära.
Som igår: Linus vill att han hans normala brunett till flickvän ska vara blond och ha silikonbröst.
Han tycker att flera av hans polare har snyggare flickvänner och han har varit otrogen.
Linus fick 75000 kr men är en flickvän fattigare! Det är så underbart för sanningen är alltid bäst!
Sen kommer ju frågor som "är du avundsjuk på dina vänninor som har barn?" och"Är din fru den bästa du haft sex med" och "ser du ner på otränande kvinnor" såna frågor som halvt handlar om moral där sanningen ligger undermedvetet och det är då dom oftast åker ut förlorar var enda slant,I LOVE.

Sanningens ögonblick
Torsdag 20.00
Söndag 21.00

Kommentarer
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

tycker att programet är rätt sjukt, men kan ändå inte låta bli att kolla :P ha en bra dag!

2008-05-05 @ 12:23:52
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Sarah

Rätt härligt att se folk som gör bort sig bara för att de inte vågar vara ärliga! Ärlighet vara faktist längst. Saker kommer ju fram förr eller senare ändå! (som i det där programmet tex XD)

2008-05-05 @ 12:49:22
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0