Retusch


Bild från aftonbladet.se

Putte Love prenumenerar på Slitz,tror egentligen att han gör det mest för min skull eftersom han knappt läser den.
Dom här brudarna var iallafall med i sexiga poser i tidningen,försökte leta reda på bilderna på hemsidan men det fanns inga där vilket egentligen gör det här inlägget rätt värdelöst.
Iallafall:
I Slitz: vältränade solbruna snyggingar
På aftonbladet.se:Spritfeta(okej dom är inte feta men så fan heller vältränande som i Slitz,kolla hon i mitten) brunröda svenssons.
Det jag vill komma fram till är att jag tycker att retusch är ganska läskigt. Jag skulle gärna vilja ha en lite skylt där det står: VARING retusch! på i tidningar.
Jag är för att retuschera bort tex finnar vid en beautypic men när fett skärs bort,utväxten försvinner,brösten blir större och tänderna blir vitare finns det då någon vits med att ha en modell över huvud taget? Då skulle man lika gärna kunna ta Gunbritt 71 och göra henne till en tiopoängare.
Och sen ska tustentals killar titta på bilderna och tro att det finns såna tjejer där ute.
Dessutom är tjejerna sjukt kåta och bara längtar efter trekanter och flygplanssex men en främling.


Spritfet: Betyder oftast inte att man är fet utan att man har några extra kilon pga av festande och tillhörande livsstil(stillasittande och bakismat)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag hade 20kg spritfett när jag låg på topp!!

hua hua.. nu är jag då fan snyggare än alla dom där fniss

2008-05-28 @ 16:21:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

Haha, du är så klok!! Så bra skrivet och så sant. Det är stor skillnad på att ta bort en finne och göra nån snygg som inte är det. Usch, spritfet. Det är det värsta.

2008-05-29 @ 09:41:23
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0