Rehab

Jag har alltid varit ganska "duktig". Jag säger oftast nej till onyttigheter som jag inte älskar,det är onödigt. Jag äter alltid bra mat men
nu är jag djupt nedgången i sockerträsket.
Jag kan inte hålla mig. Jag snuvar på puttes chips,trots att jag inte är så förjust i chips(annat när man är bakis)
Jag snuvar puttes jordnötter,som jag itne ens gillar!
Snor pommes frites av putte...
Pumpar i mig After Eight av någon jävla anledning!
I dag börjar socker-rehaben,om 4 veckor är det för fan bikinidags!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har nyligen börjat sluta med socker själv! Det är så jävla surt när man kommer på att man småätit snusk hela dagarna, och att sen byta ut den vanan! fyyy.. men det går ju i alla fall! :)

2008-05-12 @ 17:45:28
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

hallå där!!
som mig.. exakt som mig.. och idag satte jag igång en detox kur.. ut med skiten bara!!

sockerfri i 20 dagar från idag.. *iiiih*

2008-05-12 @ 17:54:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0