Red and hot

Jag är inte en sån som drar blickar till sig på stan.
Inte för mitt utseende iallafall och om någon skulle titta på mig  så ligger det i åldrarna 17-21,typ.
Men sedan jag blev rödhårig igen är det annat ljud i skällan!
Jag får massa blickar...av män i 35 årsåldern!
Häromdagen var skulle jag simma och 2 män i 30-35 årsåldern leker med ett barn i simhallen.
BÅDA ser på mig jätteintensivt.
Och det är inte den här blicken:
-Dig skulle jag vilja sätta på i bastun.
Utan mer:
-Jag önskar att du var styvmamma åt mitt barn och att vi skulle mysa till Sing a long varje lördag.


Igår så gick jag förbi en mellanstadieklass på 25 elver som spelade brännboll.
Deras lärare som var en biffig rakad 35 åring står med innelaget som har ryggen emot mig.
Han vänder sig om och kåt-stirrar på mig.
Jag tittar bort och tittar upp igen och han har fortfarande blicken borrad i mig och vägrar vända sig mot sin klass.

Det var bara det jag ville säga ;P

Kommentarer
Postat av: Starlet

Jag-önskar-att-du-var-styvmamma-åt-mitt-barn-och-att-vi-skulle-mysa-till-Sing a long-varje-lördag-blicken!! That's the look of love! :D

2008-05-11 @ 22:32:11
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0