Nyfärgad

image74 image75
Haha jag är gul och trött...

Igår färgade jag håret för första gången på typ 2 år.
(Innan tonade jag bara)
Jag färgade håret ca 1 gång i månaden när jag var mellan 12-18 år. Sen var jag hårmodell och fick en mörkbrun färg i håret som aldrig gick ur.
Det gick inte att färga över med vanlig hemmafärg och håret hade tuggummi-liknade kvalité. Det var otroligt torrt samtidigt som det var så jäkla flottigt.
Då bestämde jag mig för att göra något jag alltid velat göra men inte rikigt haft någon anledning att göra: Jag rakade av mig håret. Först 12 mm sen 9mm.
Det var väl en snabb lösning men det var något jag verkligen ville göra.
Och jag har aldrig känt mig så kvinnlig som under den tiden.

Så här såg jag ut då:
image76
September 2006.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

fan va coolt=) snygg är du!!
ladda hem nån bra blandskiva.. party hits rockhits glam hits schlager hits ja de du vill ha.. för jag vet att ni kan få de ni vill så att säga. film musik är ju alltid bra.. speciellt tarantino!!

kraaaam

2008-05-23 @ 00:03:52
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0