Mörkt eller snarare kolsvart.

Det ser mörkt ut på sommarjobsfronten.
Jag dör. Jag har sjukt arbetssam,jag behöver jobba.
Jag VILL jobba.
Jag är inte kräsen heller.
Vill någon anställa mig? Eller vet var det fortfarande finns lediga platser? TIPSA.
Jag gör vad som helst men helst inte vara-dryg-och-ringa-i-telefon eller flippa burgers.
Annars gör jag allt.

Men tanke på att budgeten kommer se annorlunda ut under sommaren(och för att jag älskar det) så ska jag ha en secondhand-månad!
Alla kläder och skor jag köper under juni månad ska vara secondhand! Kommer säkert shoppa mer än vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag vill också ha en secondhand månad! Nu blev jag inspererad! haha! ^^

2008-05-28 @ 20:29:14
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0