Ganska dålig men bra.

420810-48
Lillebrors tattoo.

Min lillebror har tatuerat sig hos samma stjärna som gjorde kuken,ingen konstnär direkt.
Jag har grymt svårt med tatueringar som betyder NOLL,som bara ska pryda kroppen för att,visst det är snyggt på vissa men personligen tycker jag att det ska finnas något bakom.
Den här tatueringen kanska är konstig men den har fan så mycket mer mening än faktiskt alla andra tatueringar som pryder mina vänner eller bekanta.
Lillebror är 18 men går andra året på IV för han klarar inte matten,i övrigt har han hyfsade betyg men han kan inte börja gymnasiet förän han klarar matten som han verkligen tragglat med i 3 år. Nu har han sökt Byggprogrammet och fan vad jag håller tummarna.
Den här tatueringen visar hans stora svaghet och hans humor,den betyder något.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack! :D

Det är ett telefonsjobb, men det betalar helt okey, jag kan plugga vid sidan av och jag kan kanske börja jobba redan i helgen! :)

2008-05-06 @ 20:06:50
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

mitt X på handleden är mitt absolut meningfullaste jag har!! X=nykter.

2008-05-06 @ 21:12:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0