12 år?

420810-55
Elin Kling,25 och Elin Lanto 23.
Ser ut som 12 åringar.
Bilden är från Expressens bikinimode.


Är det så här man ska se ut som vuxen kvinna? Supersmal och kurvlös?
Missförstå mig rätt,vältränad är the way to go(Men vad jag läst så tränar Elin K-NOLL.) Men naturliga kurvor är vackrast och det är väl kurvor som hör hemma i ett bikini-reportage?
Visst visst man kan vara naturligt smal men att ha 2 stickor i samma reportage är ganska trist gjort av Expressen tycker jag.
Är det här unga flickor som ska se och tänka på när det är 4 veckor kvar till stranden?
Att tro att det är sådär en vuxen kvinna ser ut? Inga tuttar och höftben av stål.

När jag ändå kritiserar kan jag klanka ner på bikinisarna.
Jag är en strl 38 på överdelen och 36 på nederdelen,vilket inte är enormt men ändå bland 35 bikinisar fanns det kanske 1 set som skulle passa mig. Vem var bikini-reportaget till för?
12 åringar?

Kommentarer
Postat av: MrD

För bara nåt år sedan skulle jag kalla ovanstående damer för anorexioffer, inga bröst, inge höfter. Numera är det idealet, flickvännen ser precis likadan ut i kroppen och jag älskar det. konstigt hur det är.

2008-05-13 @ 17:05:42
Postat av: Starlet

Elin K ser bara "smalfet" ut (smal och otränad), men Elin L är fruktansvärt snygg tycker jag! Men de borde ha haft en kurvig också tycker jag med.

2008-05-13 @ 21:25:04
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: madelene

Jag tycker Elin är snygg, men kling har jag väldigt mycket emot. Sedan att bilderna var asdåliga på grund av tjejernas superkrystade leenden... kändes som något ur slitz minus silikonbrösten. Usch.

2008-05-16 @ 09:58:28
URL: http://madelenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0