Veckan som gick,nummer 9

Summerar saker,händelser,personer,samtal och dylikt som har fått mig att fundera,undra,irriteras och bli glad över.

*Killen som simmade ryggsim men gjorde situps samtidigt,konstigt eller grym träning?
*Två tjejer i17årsålder
-Vad har du gjort på lovet då?
-Jag har gjort slut med min kille 3 gånger.
(Detta var onsdag morgon,lovet har alltså hållt på i 5 dagar)
*Mörka slingor i blont hår ser skitigt ut,inte vackert.
*Tjejer som skickar fyllesms till MIN kille. Jag vet att du inte är intresseraad men han är inte din "extrakille" för det!
*En viss pappa som har råd att åka till asien 3 ggr på 4 månader men har aaaaaaldrig haft råd med någonting annat. SÄKERT.
* Visst är Gävle mupptätt? Mer än någon annan stad? Man ser alltid flera som inte har alla hästar hemma under 20 min på stan.
*På ett sätt längtar jag efter att komma hem från Malaysia. Då kan jag börja leva igen,nu sparar jag så att plånboken blöder och jag får tårar i ögonen när jag måste lägga pengar på något. Inte rätt.

Kommentarer
Postat av: madelene

Liiiii du kan inte skriva så i kommetarerna i min blogg!!!

2008-03-10 @ 17:18:39
Postat av: madde

Du fattar väl att hon ser det du skriver ju?? Försöker ju ta reda på saker om henne och om hon ser att du skriver "hahahaha" och så blir det liiite genomskinligt. Fy skäms! Hur mycket pengar ska du ta med till mallis föresten?

2008-03-10 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0