Mina barn och andras ungar-redan!

Ser ofta dryga,bortskämda,vilda ungar på badhuset.
Jag hatar barn. Verkligen,jättemycket.
De är korkade små vuxna.
Jag ville inte ha barn förut. Tills jag träffade Putte. Han är otroligt barnkär och har fått mig att tro att våra barn inte skulle bli dryga,bortskäma eller vilda. Nu vill jag föra mina fina gener vidare,om 4-5 år.


Idag:
En farmor och mormor är med tre flickor i 4-5 åldern.
Det stänker vatten i duschen och springer omkring.
En av flickorna frågar mig:
-Vad heter du?
-Li
Två skeunder senare
-Vad heter du igen?
-Li
-Vad är det där frågar hon och pekar på mina flaskor.
-Den där är det shampoo i och i den andra är det duschkräm.
-Är det nagellack i dom?

Senare i omklädningsrummet.
-Flickan pekar på mig och säger:
-Hon heter San.
-Nej det gör jag inte.
-Vad heter du då?
-Li!
-Lin.
HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0