Meloditfestivalen, Li tror/tycker

När melodifestivalen går av staplen är vi i Malaysia(ligger antagligen och sussar eftersom dom är 7 timmar plus)
När jag ska tippa får jag det svårt för att det som jag vet är populärt HATAR jag. Därför gör jag 2 listor!

Såhär vill jag att det ska gå :)
1 Charlotte Perelli
Schlager och glitter,vad mer kan man begära?
2 Amy Diamond
Jag har hummat på låten hela veckan! Hon är grym!
3 Frida fest Headline
Glatt och härligt!
4 Linda Bengtzing.
Kan inte understryka nog hur mycket jag hatar henne men jag gillar låten ;(
5 Rongedal.
Bra röster och jag gillar gimicken.
6 BWO
Trots at tjag hatar er till döds så hamnar ni inte sist på min lista. GRATTIS.
7 Christer SJögren
Mysfarbror!
8 Sanna Nielsen
Kom tillbaka,vågar du vågar jag?
9 Sibel
Bläää vad jag är trött på dig Sibel.
10 Nordman.
Nej nej nej tack....

Jag tippar på att såhär kommer det antagligen gå!
1 Charlotte Perelli
2 BWO
3 Sanna Nielsen
4 Amy Diamond
5 Rongedal.
6 Linda Bengtzing
7 Frida feat headline
8 Nordman
9 Sibel
10 Christer SJögren


Kommentarer
Postat av: madde

nej sant men hon kanske fattar hur det ligger till... jag vet inte hur mycket jag ska slakta mitt sparkonto, men hotell kommer väl gå på 6000 typ. Betalar svärföräldrarna ert hotell? Sen vill man ju shoppa och äta också. Hmmmm. SÅ JÄVLA GÖTT DET SKA BLI!!! Kan du fatta att det var typ ett halvår sen vi satt och planerade? Och jag sa typ "neee men jag kan inte följa med..."

2008-03-11 @ 18:37:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Cicki - Maddes storasyster

Jag är så avis på er mallisresa! Ta nu hand om Madde åt mig :)
Superskoj blogg, gillar dina konversationer stenhårt!

Kram

2008-03-11 @ 21:02:17
Postat av: Madde

Haha, Cicki! Vad gör du här?

2008-03-12 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0