Gammal som gatan?

Jag blir inte leggad längre!
Jag fyller 20 i maj.
Men dom kollade inte leg när jag köpte cigg åt Sigge
Inte när jag köpte folköl åt Sigge(han fyller 18 i dec stackarn)
Inte när jag köpte snus åt Patrik.
VARFÖR?!
Jag vill vara ung och bli leggad.

När Anna fyllde 25.
Li-Li A-Anna L-Linnea,annas kompis
A-det här är Li,min klasskompis.
Allmänt snack..
A(till mig)-Hur gör vi om vi vill gå ut? var får du gå?
Li-hehe jag vet faktiskt inte riktigt.
L-Va vadå? ser mycket oförstående ut.
Li- Jag är bara 19.
L-Jaha klasskompis nu! jag trodde ni var klasskompisar från gymnasiet!
Hon trodde altså att jag var 25.
Jag vill vara 14 igen.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hahaha. Jag åldrades också 10 år. Ser ut som en räka idag. Jag har redan solskydd, mamma gav mig tio flaskor när jag var hemma sist. Vet inte om dom är bra i och för sig. Jag behövde inte visa leg när jag köpte snus sist. Blev skitglad, haha. Det svänger nog om nåt år.

2008-03-10 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0