Tröttis

Jag är väldigt trött idag.

The happening.... Mja.
Jag gillade den faktiskt inte. Hade alldeles för lite spänning. Dåligt underbyggt,lite panik,lite skräck,dåliga skådisar(jag älskar dig Mark Wahlberg) och tunna repliker.
M night Shyamalan´s sämsta film faktiskt.
Men jag är generös och ger den 2/5 pga av läskiga tanter och gräsklippare.

Jag har slöat och sparat en rest i skolan,den ska in imorgon om jag vill ha det inrapporterat till hösten(kan alltså lämna in senare men chansen att jag får studielån i höst är rätt slim just nu)
Jag tänkte:
-Men det där fixar jag på fredagkväll när Putte Love har åkt!
Ja men var ska Putte Love åka? Jo till Dreamhack,ett jättelan.
Vad ska han ha med sig då?
Jo datorn.
Typiskt.
Jag får åka hem till mamma och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0