Tack då,ångest.

Jag har inte tagit tag i arbetet som ska in på söndag,börjat på tok för sent.
Jag har ju inte vetat om jag ska gå kvar och motivationen har varit noll.
Jag måste läsa/skriva/läsa/skriva stenhårt om jag ens ska kunna skicka in nåt på söndag kväll.
Vad händer då? Självklart ringer dom och vill att jag ska jobba.
"Det gick så bra igår så vi vill att du ska jobba idag igen"
Jag var tvungen att säga Nej och det skär i hjärtat.
Jag vill ju inget hellre än att jobba men skolan måste komma först,fast än jag inte vill.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

trodde nästan att du skulle dyka upp på fjärran idag, men inte då:/



KRAAM

2008-06-04 @ 19:49:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0