Min torsdag

Imorse fick jag hoppa upp ur sängen så tidigt som kl 07.00.
Hade körlektion,idag körde jag som en pensionär tydligen...
Åkte och simmade 1 km med Madde och myste i bubbelpoolen.

Make up store har ju utförsäljning. Tydligen ska dom bygga om. Jag har presentkort som går ut nu i juni så jag var "tvungen" att handla ;)

Blev en ljus/grön/glittring skugga och ett läppstift i korallfärg som blev vidrig på läpparna.
Skitfult,tyvärr. Tänk 49åring skidlärare.


Köpte chokladpraliner som jag ska njuta av imorgon(eller ikväll,vi får se ;)


Jag har ju secondhand-månad!
Idag svängde jag förbi Kupan på Brynäs och fyndade:
Oranget bälte
Höga vida shorts
Lustig färgglad skjorta.
Vad gick kalaset på?
45 kr.

Snart kommer Putte Love hem och då ska vi se våra serier.
Final av Top Chef och dom sista avsnitten av Hells Kitchen.
Ikväll ska vi på bio med Madde och Fredde,ska se The happening,som jag verkligen har längtat efter att se!
Jag har sjukt höga förväntningar för jag älskar M night Shyamalan´s filmer!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

du shoppar ju billigare än mig!!!

och den filmen vil jag med se=) väldigt mycket!!

2008-06-12 @ 15:40:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0