Lika?



Jag fick skäll igår över att jag skrev att Elin och Elin inte var föredömliga baddräktsmodeller,för jag är tydligen lika smal själv....
Jag ser vissa skillnader.... är i det i min D-kupa kanske?(Eller ja stor C eller liten D beroende på hur man ser det ;)
Elller att mina höftben inte ser ut som rakblad?
Blir lite förolämpad faktiskt. Jag älskar mina kurvor.


OBS: När jag menade att dom var smala och såg ut som småflickor i kroppen menar jag att dom kunde haft någon lite kurvigare.
Elin L är ganska snygg och fit men Elin K skriver i sin blogg att hon inte tränar,är ute och dricker vin var och varannan kväll,käkar pizza,chips och läsk rätt ofta men är ändå pinnsmal,alltså inte ett jättebra ideal enligt mig.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag fattar exakt vad du menar.. och yeees, dina big boobies är snajsiga!! haha!!

2008-06-02 @ 20:34:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0