Kär i livet

Jag har varit ganska nere under en period nu...
Jag har varit i en svacka,inget har gått särskilt bra för mig.
Men nu har jag fått upp hoppet,jag ser ljuset och koncentrerar mig på det som är bra istället för dåligt.

-Körkortet... det kommer med tiden. Inte alls långt kvar nu. Det är inte så konstigt att jag inte utvecklas om jag får 2 lektioner i månaden.
-Sommarjobb.. får jag jobba extra på sjukhuset 1 dag i veckan är hyran+mat betalad och det är det enda som är viktigt egentligen.
Annars får jag väl leva på mina sparpengar och på Putte Love men det kommer att lösa sig!
-Skolan. Jag har kommit på att jag vill gå kvar. Visst jag ligger efter en del men det fixar jag.
Framförallt i sommar om jag ändå inte har något jobb ;)

Det känns som att jag har fått mitt liv tillbaka och jag är nykär i livet.
Mitt liv.
För det är fucking jävla bra!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

TUMMEN UPP

2008-06-04 @ 09:26:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

Grymt! Kommer bli bästa sommaren!

2008-06-04 @ 12:09:41
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0