Det kanske går ändå...

Nu har jag gjort 2 uppgifter av 5.
De 2 mest tidskrävande.
Jag har 1 lätt,en medium och en svår kvar tills imorgon då jag kommer att ha ca 16 timmar på mig.
Det kan funka.
Sen spelar det ingen roll om jag får godkänt eller inte.
Jag har inte förtjänat godkänt med tanke på hur lite tankeverksamhet jag investerat i den här kursen.
Jäkligt dumt för jag tycker att det är intressant.
Nej fan jag börjar med den lätta uppgiften nu.


...........
Jag är trött i ögonen,jag har ont i ryggen och huvudet säger: SOV!
Jag har gjort hälften på 9 timmar,har som sagt 16 timmar på mig imorgon också.
Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer
Postat av: madelene

jag håller tjugo tusen tummar så det måste gå bra. Är sjukt impad av att du kämpar på! Friskis på måndag, är spikat!

2008-06-08 @ 00:44:08
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0