Dagens i-landsproblem

Problem nummer 1 :
Jag vill sola och bada!!!! Har inte badat i havet eller i ån än,brukade alltid premiära i April när jag var liten kotte ute på landet.
Jag vill inte sitta inne och traggla med en skitråkiga böcker när det är 30 grader varmt ute.
Jag vill ha en snygg solbränna,nuuuuu!
Men det lär ju inte bli förän nästa vecka...

Problem nummer 2:
När jag betalat mina inplanerade körlektioner(och uppkörning förhoppningsvis) + hyra+mat(ungefär 75%av original matbudgeten) i juni,juli augusti så har jag 2160 kr kvar av mina sparpengar vilket blir ungefär 28 kr dagen att röra mig med eller 196 kr på en vecka.
Låter som att jag kommer att ha en fartfylld sommar packad med glass,sommarkläder och spontan-dricka-vin-på-uteservering,kanske 1 dag på peace and love,kanske en roadtripp till Göteborg...
NEJ jag blir hemma och jobbar på brännan på balkongen.


(Fan vad jag vill jobba)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gå ut och traggla då på en filt på fjärran!!!

2008-06-05 @ 19:58:29
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0