Aktivt ledig

Har haft en utmärkt onsdag!
Jag och Madde låg och solade på fjärran i 3 timmar,jag är härligt solkysst,äntligen! Blev ingen simning,hade verkligen ingen lust.
Jag var och hälsade på min gamla gymnasie-praktik i deras nya fina lokaler... det lönade sig för jag fick jobberbjudande!
Det gäller i höst och kommer vara på timmar men det är sjukt stort.
Galet! Jag har inte tackat ja men det ska jag.
Sen mötte jag upp Kicki på staden och köpte present till Isak som ska ha röjig 20årsfest tillsammans med Kicki på lördag.
Gissa var jag tog vägen sen?
Gymmet såklart!
Jag är kär i gymmet nu.
Jag vill vara där varje dag. Det är ju något magiskt med löpbandet på gym,man kan ju springa hur länge som helst!

Känner verkligen är aktivt ledig,jag är ledig men gör det mesta av tiden.
Imorgon:
Sola på fjärran (om vädret är bra)
Sväng på stan,köpa present till kicki
Körlektion
Övningsköra med pappa
Medelpass på friskis och svettis
Färga håret.

På fredag ska jag jobba,weho :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va nice!! Önskar att jag kunde närvara på den där festen när jag fick en sån fin inbjudan på facebook och allt..

Grattis till jobbet! Helt fantastiskt!

2008-06-25 @ 21:16:32
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0