Namnsdag

Putte love har dragit iväg till Furuvik med Sebastian,som han är kontaktperson åt.
Jag skulle också följa med men jag är så jävla trött på att fråga MINA släktingar om hundvakt så jag stannade hellre hemma.
Men det gör inte så mycket.
Jag tänkte knalla iväg till Röda korset och se om det kommit in något fint.
Och sen blir det en sväng till gymmet... tänkte köra kondition idag... men vi får se.
Imorse tog jag mig själv på axel och hittade en bula. Muskler,weho!
Inatt jobbar jag 21.30-07.00

Idag har jag namnsdag! Jag heter Johanna i andranamn.
Fast när jag var mindre firade jag när Liv hade namnsdag också,tyckte att de var orättvisst att många hade 2 namnsdagar men jag hade bara 1 och det var inte ens på mitt förstanamn...

Föresten!
Sebastian är väldigt lik den här gobiten!

Angus T Jones som spelar Jake i Two and a half men.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till dig och mig på namnsdagen :D

2008-07-21 @ 11:45:49
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0