Minisemester

Idag åker vi till svärpäronens stuga i Bollnäs. Dom har varit där precis hela sommaren och vi har bönat och bett om att få åka dit själva. Äntligen. De ska vara borta ons-fre,jippi!
Men nej. Igår ringer svärfar och säger att han ska åka dit på torsdag kväll. Varför?!?!
Jag blir tokig. 48 timmar mys blir 24 timmar,vi kommer ändå att stanna till fredag men det blir ju inte riktigt samma sak.
Bloggpaus till fredag alltså.


The dark night... Jag blev inte så imponerad som mina biokamrater men den är helt klart jävligt bra.
Jag älskar Christan Bale men Heath oh Heath,han var grym. Det kändes verkligen som att det var planerat att han skulle vara med i nästa film,hela grejen kändes sorglig.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag vill ju verligen se den där.. men måste vänta till nästa vecka.. OM jag inte hittar en annan biokamrat.



KRAM

2008-07-30 @ 22:24:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0