Min dag

Kom hem från jobbet 07.30,sov till 10.20,hade körlektion,sov lite till,tvättade,övningskörde,tränade,badade.
När jag knallade in på Fleminggatan satt min moster och kusin och käkade på altanen och jag gick in och blev kvar i nästan 2 timmar. Fick mat och jordgubbar,trevligt!
Putte Love kom efter en stund och vi gick till Hemköp för att köpa snask,dock inget till mig,köpte en vattenmelon! Det kittlade dock rejält i fingrarna när jag sneglade på min öppnade ost&persilja chipspåse men jag stod emot! Får vänta till helgen ;)
Nu har vi tittat på våra favvoserier och det ska bli så jäkla skönt att krypa ner i en nybäddad säng!
Har jag tur får jag sova 6 timmar inatt,har sovit totalt 9 timmar under dom senaste 2.5 dagarna! Jag vill ha mer,gärna 10 sovtimmar per natt tröttis som jag är!

Imorgon bär det av till Åland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0