Konsten att unna sig...

Jag har ju legat lågt med shoppingen men jag har betalat jun,juli och aug hyra+matpengar till Putte Love så pengarna jag får in är bara mina,är inte skyldig någon något.
Så idag passade jag på att shoppa,jag unnande mig själv grejer och det kändes jävligt bra :)


Grön tee-Lindex
Orange klänning-Lindex
Gul trosa och Bh-Hm
2-pack leggins-Hm
Peace-örhängen-Glitter
Dessutom köpte jag 1 liter jordgubbar :)

Bra: Måste ge cred till Lindex vars trosstorlekar blivit kanon! Jag är väl en 36-38:a men köper alltid 40-42 på Lindex!
Tycker att dom är små och låga men sen börjar dom hänga i stjärten! Jag är ju definitivt inte en strl 42,haha!
Men nu verkar dom ändrats.
Och dom spelar Lykke Li!
Kasst: Gina tricot som masskerar den kassa rean som "Öppningserbjudande".
Öppningserbjudande är en populär vara till bra pris inte klänningar från 07 i strl XL.
Att dessutom ta 249 kr för ett par leggins är hutlöst,helt vanliga svarta med en guldig dragkedja vid ankeln.
Galet!

Kommentarer
Postat av: Li

Vi har samma namn... hihi!

2008-07-04 @ 21:37:35
URL: http://www.teir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0