Gym-irritation

Nu har jag varit på gymmet.. Blev lite irriterad. På vad?
På män såklart.
-Medelåldersman i jobbshorts(med hällor och massor av fickor) och dåliga skor går på bandet.
Han har lagt handduken över displayen så man inte ska se hur långe han varit på bandet, då det är MAX 30 min.
Håll det för fan!
-Kille i 30-35 årsåldern med klassisk kagge kliver upp på bandet.
Jag joggar i ok takt på 7.5,han kliver upp,utan uppvärmning på 10.5!
Varför chocka kroppen på detta viset?! Jag kan inte mycket om jogg och löpning men jag vet att benen ska väl vara någorlunda nära kroppen och inte flyga efter en?
-2 killar glor,ger kåta blickar och "höhöhö:ar" medans jag tränar.
Det var därför jag gick.


Jag har spanat på en salong där jag tänkte klippa mig.
Går in och frågar om jag får boka tid,får till svar:
-Nej tyvärr vi klipper inte damer,vi kan inte de.
Jaha en herrsalong. SKRIV DET STORT DÅ!

Kommentarer
Postat av: madelene

Hej Bud!! Åh, så himla konstigt att inte ha träffat dig på några dagar! Känns som att du är min flickvän, haha. Har ju haft syster på besök så det blir mest familjerelaterade saker då eftersom vi träffas så sällan. Mår också skit för övrigt, har jätteont i huvudet hela dagarna och nätterna. Men ska vi träffas på fredag? Gymma kanske? Looove

2008-07-17 @ 17:36:22
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: madelene

japp, jobbar hela helgen :( Men kommer väl hinna med en del ändå. Min kompis Paulin kommer till stan och ska fira henne lite smått på lördag kväll, börjar sent på söndagen. Du kanske vill hänga på? Ska kolla vad det är för folk som kommer, det kankse bara är hon och jag.

2008-07-17 @ 18:42:06
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0