Fira goda stunder.

Igår var jag lättirriterad och arg hela dagen.
Ville verkligen inte jobba.
Men natten gick så jävla fort och smidigt så nu kan jag tänka mig att jobba mer trots att jag lovat mig själv att säga nej.

Igår fick jag med mig Putte love till gymmet! Han är ju inte direkt känd för sina muskler och sin hälsosamma livstil(pizza-och ketchupdieten) Han simmade med mig 1 gång,köpte simkort för 700 spänn,simmade en gång till och sen simmade han aldrig igen.
Hoppas på att han är lite mer intresserad den här gången,skulle gärna se lite mer muskler eller lite mer fett,hehe.

Vi,aug 07.

Ikväll blir det bara mys. Medbjuden på fest men vi har så mycket att fira på hemmaplan!
-Jag har tagit körkort
-Vi har varit tillsammans 2 år och 4 månader idag!
-Putte love kom in på på högskolan, han ska bli förskollelärare!
Nu kan vi samåka till skolan ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vaf härligt att allt går sådär bra! :)

2008-07-11 @ 18:01:00
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0