Död.

Nu skulle vi egentligen sitta på Cinque och äta en god trerätters.
Men icke,jag har kräkt och sovit hela kvällen.
Det började med att jag skulle sola på ängen.
Jag ligger i 10 min sen börjar jag läsa en tidning.
Gud vad många tryckfel det var i den här då tänkte jag tills jag insåg att det är jag som inte ser bokstäverna!
Jag får djävulsk huvudvärk,som konstant brainfreeze.
Jag går genast in och dricker vatten och lägger mig på soffan,antar att det är solsting.
Tar en dusch och då spyr jag! Har spytt och sovit om varannat hela kvällen samtidgt som det känts som om jag sovit på stenar för jag har så satans ont i huvudet.
Nu känns det lite bättre och jag har fått i mig smoothie och lite vattenmelon.
Jag tror att det var en migränattack(jag har aldrig haft migrän men det är många i släkten som har det). Men mamma trodde inte det,hon är hypokondriker och drog upp hjärnhinneinflammation eller borelia(?!)
Fuck yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0