Det är inte bara jag som är glad.

Fy satan så stört det kändes att sätta sig i Opel vectran igår och bara glida!
Jag har ju aldrig kört våran bil så vi åkte ut till i14 så jag skulle få känna på  innan jag gav mig ut på vägarna och vad händer? Givetvis ser Puttes far oss och ringer Putte med lurig röst:
-Ja... vad gör ni då?
-Vi är ute och glider..
-Är det du som köööör?
-Eh...
-Ni hade ingen skylt... du vet att det är olagligt va va va?
HAHA.

Kommer hem till mamma och jag sitter kvar i bilen.
Hon ser  mig och rynkar pannan.
-Är det du som kör? Är det du som kör?! ÄR DET DU SOM KÖR?!!!!?! *Glädjeskrik*
Ringer pappa som nästan börjar gråta: "Jag ryser,jag ryser".
Pratar med mormor som säger att det är det bästa som hänt på länge. Sen pratar hon om hur vacker jag är,både på utsidan och insidan. Hon är mitt största fan.
Både mormor och mamma tyckte att jag skulle ta bilen till jobbet (8 min cykelväg) men jag tänker inte bli någon jäkla miljöbov bara för att jag har körkort!
Sen ringer svärmor och säger grattis. Men givetvis drar hon upp min första uppkörning och om hur dålig jag var då.
Som bara en svärmor kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0